Інформація про те, що у літака Ан-26, який впав під Чугуєвом, відмовив лівий двигун, не відповідає дійсності.
Про це повідомив керівник головного слідчого управління Держбюро розслідувань Максим Борчаковський.
"– Була інформація щодо зниження тиску індикатора крутного моменту. А та інформація, яка звучить, що взагалі відмовив двигун – не відповідає дійсності," – зазначив він.
Максим Борчаковський також додав, що всі обставини авіакатастрофи встановлюються під час проведення технічного розслідування, яким займається головна інспекція Міністерства оборони.
Водночас, напередодні він заявив, що версію теракту як причину авіакатастрофи літака Ан-26 у Харківській області можна буде виключити після проведення вибухотехнічної експертизи.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
"Полет был штатным". Что произошло с АН-26 в Чугуеве?
Был ли самолет неисправным? Действительно ли командир полетов отдал приоритет на посадку другому борту? Что происходило на борту АН-26Ш в последние секунды? Ответы на эти и другие вопросы - в материале LB.ua.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Розслідування авіакатастрофи Ан-26 виявило грубі порушення у виконанні польотних завдань і в організації польотів в цілому.
Про це заявив голова урядової комісії з питань розслідування авіакатастрофи віцепрем'єр Олег Уруський.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Урядова комісія з розслідування катастрофи АН-26 встановила причини аварії.
Після встановлення причин комісія завершує свою роботу.
Про це в інтерв'ю РБК-Україна сказав голова комісії, віце-прем'єр-міністр, міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський.
Уруський назвав основні причини катастрофи, які змогла встановити комісія.
"Комісія виявила системні порушення в організації польотів. Мається на увазі від командування Повітряних сил до бригади, де сталася ця трагедія", - повідомив віце-прем'єр-міністр.
За його словами, були встановлені як основні причини катастрофи, так і побічні. Так, серед низки причин є як помилки пілотів, так і технічні несправності літака, а саме відмова системи ПРТ-24 (система "граничного регулювання температури").
Уруський зазначив, що ця технічна несправність призвела до позаштатної ситуації на борту, але не повинна була привести до краху літака. При цьому людський фактор зіграв не останню роль.
"На превеликий жаль, комісія підтверджує, що під час польотів, не тільки цього - останнього, але й інших, було дуже багато порушень, в тому числі з боку екіпажу і керівників польоту", - констатував він.
Він зазначив, що в четвер, 22 жовтня комісія схвалила попередній звіт про результати розслідування. Цей документ буде оприлюднено на засіданні Кабінету міністрів України 28 жовтня.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Головними причинами катастрофи Ан-24 на Харківщині стали систематичні порушення правил виконання польотів та контролю за ними в Харківському національному університету повітряних сил ім. Івана Кожедуба.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.